Dodavanje novog kontakta Idi do glavnog sadržaja

Baza znanja

Odgovore na često postavljana pitanja i mnoštvo vrednih informacija o emailovima ili domenima naći ćete u našoj bazi znanja. Ukoliko tačno znate šta tražite iskoristite opciju pretraživanja ili pregledajte članke na određenu temu koristeći opciju kategorija.

Dodavanje novog kontakta

Da biste dodali novi kontakt, izaberite opciju Uređivanje kontakata iz menija Moj nalog.

Biće vam prikazana sledeća stranica.

Kliknite Dodati novi kontakt, nakon čega će vam biti prikazana stranica za dodavanje novog kontakta.

Ova strana je podeljena na 2 celina i to:

  • Detalji kontakta – u prvom delu strane definišete opšte informacije o kontaktu kao što su ime prezime, itd.
  • Privilegije – u drugom delu strane odlučujete o tome koje priviliegije želite da dodelite ovom kontaktu

Unutar prvog dela strane unesite opšte podatke za novi kontakt vodeći računa o tome da su polja označena zvezdicom obaveza.

Unutar drugog dela strane definišete privilegije, odnosno pojedinačna prava i mogućnosti koje želite da dodelite svom novom kontaktu.

Privilegije su podeljene u sledeće grupe:

  • Obračun – privilegije u vezi sa obračunom i pregledom troškova
  • Podrška – priviliegije namenjene operaterima tehničke podrške
  • Misc – privilegije za razna podešavanja na sistemum
  • Server – privilegije u vezi sa podešavanjem servera

Da biste svom kontaktu dodelili određenu privilegiju, obeležite pojedinačno polje ili kategoriju kako biste dodali sva prava za tu kategoriju.

Kliknite Pošalji kako biste dodali novi kontakt.



I dalje vam je potrebna pomoć? Mi smo tu za vas!